Podrška

Često postavljana pitanja i kontakt podaci

MagelanApp tehnička podrška, prezentacija i inicijalna obuka su besplatni i na raspolaganju su Vam radnim danima i subotom, u periodu od 9-17h. Postoji i mogućnost udaljenog povezivanja putem interneta, uz pomoć programa TeamViewer.

Često postavljana pitanja

Šta je sve potrebno za pristup MagelanApp aplikaciji?

Kako se radi o web aplikaciji koja se nalazi na internetu potreban Vam je bilo koji računar sa pristupom internetu i jedan od web čitača: Mozilla Firefox 3.6+, Google Chrome 5+ ili Internet Explorer 8+.

Zbog čega web a ne desktop aplikacija?

I web i desktop aplikacije imaju svoje prednosti i mane, ali smo se mi odlučili za web aplikaciju jer nema potrebe za instalacijom na lokalnom računaru, o održavanju i novim verzijama mi brinemo (korisnik dobija sve "upakovano" i spremno za korišćenje), aplikacija je dostupna non-stop putem interneta, nisu potrebna posebna znanja za njeno korišćenje a internet nudi znatno niže troškove poslovanja.

Šta se dobija mesečnom pretplatom za aplikaciju?

Mesečnom pretplatom dobija se gotova poslovna aplikacija po principu "ključ u ruke". U iznos pretplate uračunato je i otklanjanje svih sistemskih nepravilnosti u radu, svakodnevna izrada rezervnih kopija baze podataka, kao i neke nove funkcionalnosti na kojima radimo.

Ukoliko se prvi put registrujete dobijate 30 dana besplatnog probnog perioda kako bi ste testirali aplikaciju i utvrdili da li ona zadovoljava potrebe Vašeg poslovanja.

Zbog čega je cena na mesečnom nivou a ne jednokratna?

Zbog toga što smatramo da će niža mesečna cena biti znatno prihvatljivija za budžet jedne agencije u odnosu na visok iznos za jednokratnu kupovinu aplikacije, pogotovo ako se uzme u obzir činjenica da je iznos pretplate niži od zarade agencije za jedan prodati aranžman.

Kakva je procedura oko raskida saradnje?

Ne postoji neka posebna procedura jer Vi jednostavno nećete platiti pretplatu za sledeći mesec i time je saradnja suspendovana tj. Vaš nalog biće privremeno suspendovan. Ukoliko nakon 60 dana ne produžite pretplatu smatramo da ne postoji interesovanje za daljom saradnjom i Vaši podaci se brišu.

Šta se dešava ukoliko se propusti mesečna pretplata?

Ukoliko se nakon propuštene pretplate želite vratiti na Vaš nalog neophodno je izmiriti prethodno zaduženje ili registrovati novi nalog, pri čemu dobijate aplikaciju bez podataka i probni period od 30 dana.

Da li se potpisuje neka vrsta ugovora?

Ne. Ne postoji potpisivanje obavezujućih ugovora o saradnji, ali postoji obaveza saglasnosti sa uslovima korišćenja i politikom privatnosti, pre registracije.

Koliko su podaci agencije sigurni?

Podaci agencije su u potpunosti sigurni i mi garantujemo za njihovu sigurnost - svakodnevno se izrađuju rezervne kopije, arhiviraju i čuvaju na sigurnom. Ono šta ne možemo garantovati jesu lozinke korisnika jer oni sami definišu svoje lozinke, ali ono što mi preporučujemo jeste da se za lozinke ne koriste datumi rođenja, imena ili neke svakodnevne reči i izrazi.

Kako dodati logo na dokumente i priznanicu?

Za sada nam morate dostaviti logo mailom a mi ćemo ga postaviti u Vašu verziju aplikacije i obavestiti Vas o tome.

Kako podesiti štampu dokumenata i priznanica?

Pogledajte uputstvo za podešavanje web čitača za štampu dokumenata i priznanica.

Kontaktirajte nas

Telefon: 063/7-113-513
Skype: magelanapp
E-mail: info@magelanapp.rs
Društvene mreže: Facebook, Twitter
Radno vreme: 9-17h